Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Благовірна Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Благовірна Н. Б. Особливості підготовки фотовидань крізь призму редакторського аналізу [Електронний ресурс] / Н. Б. Благовірна // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2011. - Вип. 25. - С. 217-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2011_25_66
| 2. |
Благовірна Н. Б. Перевідкриття "Інформації брутто", або Реконфігурація всесвітнього "навчального плану" та ролі редактора луцьким видавничим середовищем [Електронний ресурс] / Н. Б. Благовірна // Поліграфія і видавнича справа. - 2017. - № 1. - С. 129–144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2017_1_17 Досліджено принципи формування видавничої стратегії видавництвами м. Луцьк. Виявлено, що репертуарну політику цих видавництв визначають автори, оскільки значна частка книжок виходить саме їх коштом. Доведено, що така методика підготовки видань до друку фактично є модифікованою версією самвидаву. Вказано причини та наслідки самвидавської методики. Серед основних причин названо брак професійної підготовки та знань інструментарію, нестачу досвіду роботи за ринкових умов і відповідальності перед суспільством. Видання книг насправді немислиме без дієвої та осмисленої участі редакторів, що не лише впорядковують тексти, а й надають їм соціокультурного звучання.
| 3. |
Благовірна Н. Факт як метафора [Електронний ресурс] / Н. Благовірна // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2018. - Вип. 43. - С. 162-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2018_43_22
| 4. |
Благовірна Н. Б. Апарат видання як інтелектуальна автономність читача [Електронний ресурс] / Н. Б. Благовірна // Поліграфія і видавнича справа. - 2017. - № 2. - С. 147–162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2017_2_19 Досліджено науково-довідковий апарат видання як незмінну складову будьякої якісної книги. Виявлено, що українські видавці у сучасних умовах мінімізують апарат видання, зводячи його до обов'язкових ідентифікаційних елементів, редукуючи, наприклад, вступні статті, передмови, післямови, покажчики, примітки, коментарі та ін. Стверджується, що завдяки концептуальній "актуалізації" тексту видавці спроможні зробити оригінал читабельним, підштовхнути до його "перевідкриття" чи навіть закодування у свідомості. Апарат видання стає засобом, що забезпечує прочитання всуціль, заглиблено, автономно, контекстуально панорамно. Доведено, що множинний й ретельно підготовлений апарат можна й слід розглядати як ефективну стратегію підвищення попиту на видання.
| 5. |
Благовірна Н. Б. Власні назви як заголовок рубрики покажчика друкованої книги:критерії відбору та особливості формулювання [Електронний ресурс] / Н. Б. Благовірна, О. В. Кошелюк // Scientific notes of the institute of journalism. - 2020. - Т. 1. - С. 130-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2020_1_13
| 6. |
Кошелюк О. Аудіоподкасти європейських видавництвяк різновид іміджевої реклами [Електронний ресурс] / О. Кошелюк, Н. Благовірна // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2021. - Т. 32(71), № 6(3). - С. 204-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2021_32(71)_6(3)__38
| 7. |
Кошелюк О. Соціальні мережі для читачів: виклики, реконструкції, світовий видавничий досвід [Електронний ресурс] / О. Кошелюк, Н. Благовірна, М. Рожило // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2021. - Т. 32(71), № 4(3). - С. 262-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2021_32(71)_4(3)__45
| 8. |
Кошелюк О. Дизайн видавничих марок як візуальний сторітелінг: про що "розповідає" бренд видавництва [Електронний ресурс] / О. Кошелюк, Н. Благовірна // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2021. - Т. 32(71), № 5(2). - С. 226-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2021_32(71)_5(2)__38
| 9. |
Кошелюк О. В епоху цифрових комунікацій: нові візії медіаредакторства [Електронний ресурс] / О. Кошелюк, Н. Благовірна, М. Рожило // Поліграфія і видавнича справа. - 2021. - № 1. - С. 89–99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2021_1_11
|
|
|